keep your head up

den här mössan har numera blivit min räddning vissa dagar. som idag. håret kan va precis hur det vill. allt gömms ändå. underbart!
 
egentligen har det här varit en skitdag. i skolan. det betyder mest att det inte gått så bra som jag velat. den här perfektionisten i mig kan göra mig galen ibland. att stirra sig blind på millimeter och linjer. glädjen idag var mitt skinn som kom till den jacka som jag syr just nu.
 
på väg till jobbet satte jag mig på fel spårvagn och åkte en omväg. mest på grund av svävande tankar och helt enkelt tron att nästa vagn som kommer är den jag ska gå på utan att först titta på numret. det här händer lite då och då.
 
har en helt fri helg att se fram emot, inget jobb, inget åkande, ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0