ljuset i tunneln

idag har jag skrivit på papper för jobb på gina tricot. första gången jag var där och provjobbade fick jag såklart frågan var jag kom ifrån. av nån anledning så säger jag ofta i närheten av norrköping när jag får frågan. de brukar oftast vara lättare för folk att sätta på kartan. tjejen berättar då att hennes pojkvän kommer från ett ställe som heter finspång som ligger i närheten. liten. värld.
i alla fall. så i början av nästa vecka kommer jag börja jobba varvat med skola. känner mig lite lättare. ingen oro för sommaren längre. ser fram emot min första sommar här. vill göra dagstripper till dom olika öarna som finns här. ligga i slottskogen. sitta på emmas balkong. way out west osv. sen får ni komma o hälsa på mig vänner. jag tror jag är dålig på att inbjuda.
skolan är så bra som den kan bli. kavajen är förresten färdigsydd. ni ska få se när jag fotat. nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng. finns det nått bättre.

Kommentarer
Postat av: emma

Yeeey :) Emmas balkong väntar på dig!!

2012-03-30 @ 11:49:00
Postat av: Anonym

Jaa snart så:) Karolina väntar på bordet o solen bara! Grönt hjärta!

2012-03-31 @ 14:07:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0