när inga sorger finns kvar, vad blir vi då lyckligare av

det var en mycket bra helg. arvid visade mig sitt nya hood på söder. vi åt vapianomat och hade biokväll. favoritbutikerna på lördagen. gubben arvid köpte en dubbelknäppt kavaj. en schysst scarf och pilotbrillor så blir nya namnet kapten! på kvällen blev det flera kära återseénde hos chris. vidare till berns och se på björnarna. glädjen sen när julia kom! glada samtal i louger och rum. vaknade upp nästa dag på ett av hotellrummen med ett sms "hej karolina, du kanske blir lite förskräckt när du vaknar och det ligger en massa folk i samma rum". jag vänder mig och ser mer eller mindre bara okända ansikten. men jag tog mig ur labyrintkorridoren och hann kramas hejdå till min bästa arvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0