en liten inblick

håller på med dokumentation i skolan nu. tror inte ja ska lägga så mycket ord på bilderna, det är svårt för bara mig att få ihop detta pussel.
idag har jag som så många gånger annars, fått smaka på mina egna skrivna ord som jag nån gång i höstas skrev på tavlan. "övning ger färdighet" och "gör om gör rätt" med stora bokstäver. ibland frågar jag tom om vad han tycker om nått jag har sytt. tom som alltid är ärlig och som i stort sett alltid skrattar när man har sytt fel ler och pekar på orden. jag sydde en ny ficka och det blev bra. frid och fröjd.

Kommentarer
Postat av: Arvid

Vad fin den blir!, min kavaj

2012-02-04 @ 14:55:54
Postat av: Anonym

tack! haha, we'll see about that

2012-02-05 @ 12:53:43
URL: http://karolinacnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0