sommaren står och väger, undrar vart den ska ta vägen, om den redan ska ge upp gör höst

sommarkänslorna är borta. förknippat med skolstart. och sen på jobbet. neon och färg har bytts ut mot vinrött och grånyanser. solbrillor är borta och jag har packat upp stickat, halsdukar, mössor och vantar. hittade helt kitt av jacka, halsduk och mössa häromdagen. hösten får komma när den vill nu.
 
efter att alla (jag, lisa och emma) hade jobbat igår satte vi oss på ches amiz vid vasa. åt restarangmat, pratade och hade väldigt trevligt. från att ses varje dag är vi nu alla splittrade på olika håll. idag har jag jobbat till 17, varit på gymmet och avslutat kvällen med mörnerfamiljen. dom där fina och mysiga söndagsmiddagarna är tillbaka.
 
06.30 står mitt alarm numera på. måndag till fredag. nu ska jag glo film och förhoppningsvis somna mitt i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0