Coming up

det är ett under att ni fortfarande tittar in här! den 20e drar skolan igång igen. då blir det nog vardag och rutin med det hela. så håll ut. har verkligen haft ett perfekt jobb i sommar som jag har trivts hur bra som helst med. det har varit mycket jobb, men det har jag också behövt för att kunna betala skolan osv. det enda tråkiga är att jag inte hunnit åka hem. midsommar sist och då var jag knappt ens hemma. så många jag vill träffa. men men. jag säger emma! alltid där i vått och torrt. utan dig här i sommar hade den nog blivit... ja bra mycket tråkigare. och eftersom du snart ska flytta härifrån så är jag glad för allt vi har hunnit att göra. och mer minnen ska det bli! en dags jobb till och sen drar way out west festen igång!

Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3<3

2012-08-12 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0