Back to school

sommaren är över så nu får det börja hända grejer här. jag tänkte att jag kanske skulle bli bättre med text. 95% av bloggen är ju bilder. vem vet vilka ni alla är, men ja antar att ni tittar in för att få se nån sorts inblick i mitt liv. första dagen tillbaka in på andra året på skrädderi. en kort 2 timmars dag. nya fina lokaler har vi fått och 14 nya i klassen att lära känna. vi har tittat på varandra, inte hunnt säga så mycket och fått en första känsla av våra personligheter. som förmodligen inte alls kommer stämma sen. efter skolan åkte jag till min frisör. jag har klippt mig en gång här i göteborg och då hos henne. så hon är den jag förknippar med "min frisör" här i göteborg. det jag gillde mest sist var hårinpackningen som hon introducerade. det var den jag gick tillbaka för. jag var ju hemma i helgen och det sista jag gjorde innan jag åkte var att låta mamma ta saxen och klippa. varje gång jag har tittat mig i spegeln nu har jag grämt mig över den korta längden. men samtidigt så jäkla fräscht. två sidor av saken. 
 
jag kom hem, slogs av min trånga garderob och tänkte... det är ingen idé. vissa kläder som jag har tänkt kan vara bra att ha, har nu legat ett år sen flytten. så jag rensade och gav bort. gick vidare till sportlife, bodypumpade och hängde med mika resten av kvällen. vi tittade inte på dallas uppstarten som har synts överallt. det enda jag egentligen vet om serien är att dom bråkar om olja. tänkte försöka sova tidigare för varje dag som går nu. men sen skulle jag ju bara se breaking news också... men nu. nu kan jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0