den försvunna staden

2 minuter fram! igår sjöng nog filip bättre än vad jag nånsin hört honom sjunga förut.
kände mig lite halvt död imorse när jag vaknade, men å de var en helt fantastisk kväll igår. när filip kom upp på scen och sa "hallå där" visste man att dom nästkommande timmarna skulle bli mer än bra. det blev en skrattfest och lite av ett brainstormande med publiken. en favorit var när dom gjorde sin egna version av björn ranelids mirakel som byggde på filips skånska pappa. hela showen var en härlig mix. en tvåtimmarsjakt på att hitta göteborgs själ och konsten att uppskatta sin hemstad. men inte minst också en enda kärleksförklaring till deras vänskap. inte nog med det så avslutade vi inte riktigt där, vidare till vipkväll på jobbet och skålande med jobbtjejerna på apartment. och ännu ett spårvagnsmöte. alla är så jäkla trevliga här. idag har jag både varit i skolan och jobbat till stängning. imorgon blir det mer ginajobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0