I'll lean on you and you lean on me and we'll be okay

när det regnar här. kommer regnet inte bara uppifrån utan från alla håll, för att det även blåser från alla håll. så idag har jag använt paraplyt som ett sköld. idag har vi bl.a gjort skräddarsydda knapphål i skolan. en sannerligen konst att få till. tom vek sig av skratt när han såg mina och jag av hans. nu har jag nått och titta tillbaka på en deppig dag. imorgon har vi halvdag. två dagar i veckan går vi från halv nio till fyra och resten halv nio till tolv. men dom där halvdagarna går oftast åt ändå. allt är fortfarande väldigt bra här. önskar att ni mina närmsta var här och kunde dela denna här bra tiden. nu är jag trött, bra trött. mina ben är slutkörda av rpm passet på sportslife. det är nu jag kommer sova som bäst också. i helgen kommer julia hit! längtar efter dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0