godnatt då

fortfarande en så kallad sjukling. har dragit ner persiennerna och gjort det så mörkt som möjligt i rummet. ljus är nått jag bara mår sämre av kom jag på förut. huvudvärken ökade drastiskt. känner mig lite som arvid som föredrar mörker. min kropp vill bara vila så jag försöker sova bort dagen. sömn, värme och omtanke var väll de tre faktorerna för att man ska må bra fick jag höra. sömnen funkar bra. mitt täcke hjälper till med värmen och omtanken är det inte heller nått fel på. elisabeth och jim som jag bor hos är så söta. igår fick jag mat lagad till mig och när jag gick upp imorse hade elisabeth belamrat köksbordet med ipren, halstabletter och nått annat bra för halsen. plus lite annat. och världens snällaste kompis tom som kollar läget lite då och då och erbjuder sig att handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0