shout it out

fredag wooo. en bra skolvecka och jag mår så bra. fått mycket gjort i skolan. har haft mina ups and down med byxorna men jag börjar se slutet och resultatet. så gott som klara och jättefina! lite finlir kvar med knappar och knapphål. idag hade alla tvåor redovisning på deras kavajer så ikväll ska vi fira. köpte mig ett par skinnhandskar idag. hittade ett par som kändes som mig och inte var alltför långa i fingrarna. ni som känner mig vet att jag har minifingrar så det har varit svårt att hitta några som inte ljuger alltför mycket om längden. det första jag tänkte på när jag kom ut ur affären var arvid. han har tjatat på mig i över ett år hur fint det är och nu har jag insett det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0