memories worth remembering

tack för allt i fredags tove! fina vänner, god mat, efterätten ska vi inte tala om. farlig! hade jättetrevligt. valde att sova ikapp mina timmar igår istället för en kväll nummer två. anton har skrämt upp mej med en låt såhär på kvällen. hur ska jag kunna sova nu när jag fått rikard wolffs rysliga röst i huvudet. haha. en ljusare arbetsvecka väntar. ljusare mornar och mer ljusare kvällar. äntligen. jobba som vanligt, gå på mycket pass och få min portfolie gjord till skolan jag vill söka. avslutar kvällen med john mayers live skiva i hopp om att få bort rikard!

Kommentarer
Postat av: T

hallå, det är jag som ska tacka! är asglad för presenterna, speciellt melodifestivalen 2011, haha!!kom hit och gå på Håkan med mig sen! puss

2011-03-28 @ 20:56:08
Postat av: A

Rikard wolfs röst är mysig..

cd:n blev succé, går på repeat hemma i toves lägenhet 24/7.

Älskar bilderna, speciellt den översta. :) haa

2011-03-30 @ 01:25:33
Postat av: kakis

haha vi känner dej, klart den skulle gå hem! och klart att vi kommer! ja vilken bild, leéndena är oslagbara. vi får göra en repris snart hörrni!

2011-03-30 @ 19:10:28
Postat av: Doktorn

Rickard är en underskattat artist!

Vem bjuder på mat nästa gång??

Blir svårt att slå tottis, omöjligt!

2011-03-30 @ 19:52:13
Postat av: K

han är läskig, vad ska vi få höra härnäst liksom. och hur "dom två" låtarna kan ligga i topp på spotify är också ett mysterium!



är det någon som vågar?! får man vara två och låna ett kök så kan vi nog slänga ihop nått. det går ju alltid och skylla på A efteråt om juryn inte är nöjd.

2011-03-30 @ 20:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0