visst händer det att jag tänker på dej ibland

jaha är det dags nu tänker både jag och ni... åtta dagar senare.
helgen var så oklar att jag och arvid köpte en biljett och åkte till norrköping. bussfärden var för en gångs skull helt okej. filip och fredriks podcast, en kingtidning, sol och blå himmel! och bra sällskap. överraskade mamma och david hemma. otippat. fest hos linus på kvällen med alla från den gamla goda maxtiden. puls åkte vi till. andra gången gillt för mej. jag var rätt off men det var mjölkens fel. hade gjort tabben att klunka i mig latte på morgonen. puls var bättre än sist. nästa gång tror jag på. stora missen var fanny som jag fick höra var där! men missade.
åkte tidigt hem igår. det är så skönt att stockholm-norrköping bara är ca 1.40 min med tåg. det är bara en en liten stund längre om man jamför finspång-norrköping med 410. kom fort hem till min sköna säng och låg i stort sett i en och samma position hela dagen och kvällen. idag är aptiten tillbaka fast min rädsla för mjölk är strörre än någonsin.
mådde bra imorse så det gick bra att jobba. avslutat helt rätt med gårdagens solsidan och även det kommande med lisa. lisa har snart varit här sina tre veckor och ska snart fara hem till götet igen... usch vad trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0