det är som det är

har köpt mej en egen emilkeps, fast inte riktigt lika fin som den här. jag kunde ju inte sno den längre efter att danni hämtat hem den. klagar lite här och nu. min iphone är trasig och jag har fått halsfluss. men jag ska sluta där. mår ändå rätt okej idag och jag har ju faktiskt en lånemobil.

tänkte också flika in arvid flyttar nästa vecka. vill ju inte att ni läsare ska vara oförberedda när nått så stort sker! blev lite plötsligt sådär som så mycket annat blir. tack och lov så är han fortfarande kvar i stockholm och fortfarande nära. separationsångesten börjar smyga sig på kände jag idag. skulle ljuga om jag säger att det inte känns tråkigt. våran nya vapendragare kommer bli ingen annan än... trummvirvel... petter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0