Yes things are different yes things have changed but I'll always love you it will always be the same

svedsmyra är ett väldigt fint område i stockholm. igår var ja och julia där och blev bjudna på mat hemma hos linn. vi åt oss mätta av kyckling och potatisgratäng. hur gott som helst. och sen låg vi alla på rad i sängen och tittade på klipp.
idag efter jobbet gick jag och klippte mig. av en ren slump har ja bytt från en frisör till en annan. min gamla frisör hamnade bredvid mig med en annan som hon klippte och jag kände mig som en förädare som hade valt och gå till en annan. hon som klippte mig fick en smärre chock när jag släppte ut håret. har numera 0 procent slitet hår i topparna, förut var det 68 sa julia. sen fick vi londonbesök av linn som kom och hälsade på. vi gick och köpte massa gott och satt i parken hela kvällen. uppdateringar om livet är alltid kul och alla minnen tillsammans. ibland önskar man att man kunde flytta över alla nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0