smiely

nu när jag letar boende till göteborg får jag svar från alla möjliga på min annons. blinkgubbar och pgubbar blir lite för mycket att jag tvekar på en gång. inte rätt forum direkt. jenny var överlycklig idag att jag för första gången lyckades försova mig till jobbet. är fortfarande i någon semesterkoma. men jag är ju inte mer än människa! inne på första jobbveckan igen av fyra. sen så tar jag en veckas semester kombinerat med att jag slutar. sen flyttar jag ifrån mina käraste. från och med idag kan jag le igen. fixade min trasiga framtand och kom billigt undan. prickade in exakt samma tidpunkt som för ett år sen när den gick sönder, dvs på munken. nästa år håller jag mig undan. i solna är det lite ensamt. inte ens love är här som ja trodde. råttorna är på hultsfred i vilket fall. hitta på i helgen? no clue...

Kommentarer
Postat av: Bästis

Tosse... Blir lätt ensamt när jag åker bort.. Men hp i veckan helt enkelt :)

2011-07-15 @ 14:09:56
Postat av: Anonym

kommer gå jättefint... svar ja!

2011-07-16 @ 00:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0