åt och åt, den ska stå där!

från den lilla byn i fleury förflyttade vi oss ut till den svenska skärgården på självaste midsommar med finaste sällskap man kan tänka sig. jag tror vi fick med alla bitar som ska inkludera ett hederligt svenskt midsommarfirande. nubbe, sill, färskpotatis, jordgubbar, grillat och så vidare. eftermiddagslekar. kaffe och gosaker innan den stora grillningen skulle sättas på fyr. framåt natten blev det till och med ett iskallt tappert midsommardopp för jernberg! tompa ledin avslutade kvällen om anton fick bestämma. om någon för två år sen hade sagt att vi alla från max, skulle vara samlade såhär en midsommarnatt två år senare hade jag nog skakat bort tanken med ett leende. va bra det kan bli!

Kommentarer
Postat av: dr.

Jag tror jag älskar dom där jag kommer från.

8000 solar!

2011-07-05 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0