for your information

det här var tiden då jag sprang i solna och det var sommar och man var lite brun till och med. jag gillar att att arvid och danni har varit och skaffat gymkort idag. både för er egen skull och för mig. har fått med mig en entusiastisk danni på spinning imorgon. arvid kom på världens grej häromdagen. skype appen. skype känner väll alla till men jag har aldrig tänkt att jag kan ha det på iphonen. ringa gratis genom skype. funkar hur bra som helst. ringde gratis till arvid och sen till en kompis på island häromdagen. har precis fått frank att fixa också och det gick lika bra det. känns nästan för bra för att vara gratis. kan inte alla skaffa skype så kan vi alla ringa gratis. vore ju nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0