och vi såg på dom unga och glömska

david berättade att han ska på skolfest imorgon. de där enda alternativet man hade innan man hade fyllt 18 år.

 

D - men jag ska mingla.

gillar inte att dansa.
K - mingla... tycker mer du ska klubba. tänk I've got moves like jagger!
D - haha, vi får väl se!
K - eller så plockar du äpplen, det gjorde jag på min gymnasietid!
D - ha ha ha. eller plocka gräs.

idag har ja handlat de sista, gjort ett tappert fösök att hitta den där julmusten på systemet som ska vara så extra. men nej. tränat sista gången för i år! fikat med ellinor och mika. städat i massor så ja kan slippa att komma hem till ett kaos. bara ja nu inte sabbar detta imorgon när jag ska packa med att få kläder överallt på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0