Shine a light through an open door

att vakna upp en söndagsmorgon och känna att nått är fel och inse att det har hänt igen. nej IGEN! skulle nog arvid och julia säga! ja igen, min jäkla tand... hade tur och fick tid idag så nu är tanden fixad och jag kan le igen he he... och det ljusa ur denna historia var när jag hör kvinnan på folktandvården säga gratis tandvård tills du fyller 22. nått som visst bara gäller här i gbg. annars så har jag blivit klar med min kjol idag. wooo. blod svett och tårar har det typ varit. eller snarare stearin, vattenfläckar, svett och tårar. en vecka tills redovisning och en väst ska hinnas sys med. ja har inre stress som vanligt men det är klart det ska gå. nu ekar daniels ord i mitt huvud när jag tittar på klockan. "frihet under ansvar som student"

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha. Det känns inte helt tryggt att du lyssnar så mycket på vad jag säger. Jag har ju ingen aning.

2011-12-06 @ 00:27:49
URL: http://foreranskull.blogg.se/
Postat av: kakis

Haha lugn du. Det var en engångsföreteelse:)

2011-12-06 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0