För Vasastan är som Chinatown

igår var jag nog på alla ställen man kan komma i göteborg med en spårvagn. vi fick en liten sightseeing med skolan vilket var helt rätt inplanerat eftersom det regnade hela dagen. snart kanske jag vet... vet vilka gator, spårvagnar och platser håkan sjunger om. he he. precis som med krunegårds texter.
tror jag trivs så bra som det bara går efter en vecka. området och gatan jag bor på är verkligen ett jättebra ställe. du kan hitta det mesta bakom varje hörn eller gata in. till stan tio minuter med spårvagn. av det lilla jag har träffat klassen så känns alla väldigt välkomnande. elva tjejer och en kille är vi.
har kört bodypump idag igen. ikväll blir det kräftskivsfest hemma hos en i klassen. tur i oturen i och med att jag missar en annan. jag är egentligen inte den som skriker av fröjd när jag ser kräftor ligga uppdukat men vem vet, kanske att jag blir omvänd efter denna kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0