changing seasons

det var länge sen man började skolan och fick känna den här spänningen runt allt och alla. visserligen är vi bara fyra nya ettor. så min nya klass är vi och de resterande åtta tvåorna som ska gå tillsammans. tolv som allt. och så kommer jag ha lisa och johanna strax bredvid på direktris utbildningen. har hunnit mellanlanda hemma nu. solen skiner idag, vilket jag har upptäckt måste tas till vara på när man nu bor i en av sveriges regnigaste städer. och en bra regnjacka måste införskaffas! mina ben har skrikit av värk sen bodypumpen. jag vet inte om tjejen på passet var gjord av stål men det var nått utöver. men mer träning kanske lindrar lite så vi kör väll lite mer ikväll. bära eller brista. titta in ikväll igen. sista semesterbilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0