kalas i stan

dag 2. hela familjen mörner är tedrickarna med stort T. så det har blivit några koppar varje kväll vilket gör att jag håller mig vaken framåt småtimmarna. idag har jag ränt runt på göteborgs gator med lisa. göteborgskalaset startar idag så det är lite buller och bång lite här och var. och inte minst all gratismat som delas ut. nu ska jag svira om till träningskläder och testa på bodypump. passa på med all denna gratisträning. titta in senare så får ni förra veckans semesterhändelser på bild!

Kommentarer
Postat av: tottis

Kakan, du får dricka rött te! Koffein-fritt! Tips från coachen ;)

2011-08-16 @ 22:28:06
Postat av: kakan

supertottis! det ska jag införa:)

2011-08-17 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0