fredagsmys

kom precis hem från en tur på stan. varit på statsbiblioteket och hämtat lite research till ett projekt som ska påbörjas i skolan. tom hade kul åt min nervositet i trafiken. spårvagnar åt alla håll. cyklister bilar och gående. jag blir så hackig och vill bara ta mej över så fort som möjligt. här i göteborg är det spårvagnar som har företräde framför allt och alla. sen mötte vi upp emma och fikade. emma jag och tom är singlarna i klassen. vilket betyder att det är vi som blir över på fredagkvällar så att säga. när alla andra går hem och myser. så ikväll ska vi laga mat, sippra vin äta dyr ost från saluhallen. passerade sven volter förut tillsammans med "toorsten söödergren". arvid och david ni vet. under mina minst två år här så skulle håkan vara nummer ett att passera. på typ magasingatan. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0