från västkusten

hej ni följer väll med mig här i göteborg nu va!
det var ett tårdrypande farväl i ett regnigt göteborg när jag skiljdes från bror min. och även ett känslosamt hejdå i lördags hos doktorn med kramar, ångvältar, brottning och skvallerfniss. nu bor jag som inneboende hos familjen mörner. känns som jag har börjat en lång resa med nya platser och nya människor. lite spänning i vardagen sådär som man kan ha tomt på annars. mina aktiviteter idag har varit att tömma lådor och få till en hemkänsla. avslutade med piloxing med mika, som jag känner sen innan, på nordic club. tror jag har hittat ett nytt "hängställe" precis där jag bor. på gatan utanför går spårvagnen precis. det ligger förrädiska konditorier, fik, bengans skivaffär, ett hemköp som är öppet från tidig morgon till kväll och små affärer hit och dit. imorgon ska jag träffa lisa! äntligen kan vi börja hänga igen. en så länge känns det bra. tror jag kommer trivas bra här med. men det betyder inte att jag inte saknar er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0