älskling jag är hemma nu


har varit utan mobil nu sen i... lördags. det var ju på tiden att den gick sönder men jobbiga dagar är det. en iphone4 är påväg men det tar ju sin lilla tid. kommer behålla samma nummer. 07383... osv. men alla mina kontakter har gått förlorade. surt. ni kan åtminstone ringa mig.

idag har jag varit på kurs hela dagen. var jobbigt där imorse när det var stopp på hela blå och gröna linjen. annars är jag ju van att det tar fem minuter till jobbet. nu skulle jag ut till stora essingen. så fick först ta mig till västra skogen, för att sedan åka vidare till sundbyberg för att därifrån åka pendeln till bålsta. där hoppa på bussen till alvik som tog en evighet med bilköer. och sist men inte minst tvärbanan. vilken morgon. fram kom vi tillslut.

ingen bild idag. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0