låt oss aldrig glömma den den tiden då vi va och hade mer än bra


vi jobbar på. tränar på. vi känns alla som tre små arbetsmyror som jobbar äter sover. träffade arvid idag! låter som vi aldrig ses men det var ett tag sen. få se... onsdags sist? då syns vi på måndag igen då. vi körde på middagskväll. vet inte om det var linn och daniels inspiration från förra veckan kanske. gröt är ju grejen hos oss annars. funkar alltid och är alltid lika gott enligt mig. hör jag en viss tvekan?

snart har vi bott ett år i stockholm, julia lite till. adamscentenonorberg firar ett år i november. snart tjugo alla tre med! fort har det gått och kul har vi haft. kan ja hitta bättre sambos? stockholm är bra, mer än bra!  underskattat. så vi fortsätter. varför bryta nått bra? den första husbytiden var den s.ka mörka tiden. det är bara och titta tillbaka på fotografierna som arvid säger. tiden då vi jämt köpte frukt, kröp in i varandras sängar, levde nära och inpå. arvid som plinkade håkan på gitarren, julia som jämt badade eller då 1 kg ost tog slut på två veckor. sen så kom ljuset, solna. hade det nått med att vi fick egna rum? haha. eller var det bara våren?

imorgon efter jobbet ska jag hämta ut mina johnossibiljetter! sen träna. varför bryta ett bra mönster nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0