visst känns det fint att va vid liv


har haft turen och se många artister den här sommaren. väldigt många nu när jag börjar räkna. vi glömmer nog aldrig di leva kvällen på peace and love. jag, daniel, anton, sabina och linn där. var man inte bra lycklig? känslan och stå i den stora publikmassan på hoffmaestro. the kooks. efterlängtat sen 09. absolut coolaste orginella robyn på scen. då när linn, jag julia och china passerade den meterlånga kön och hoppade till björnstammen. eller pelle almqvist i the hives på scen. cooling där! kvällen då jag, linn och luis "cyklade" till the ark. jag har nog aldrig skrattat så mycket under en konsert. eller när jag, linn och david hade turen att komma in och se sugarplum fairy spelning fast det var fullt när vi kom. johnossi längst fram på peace and love. galet! Jay Z, behöver jag säga nått mer? munkenhelgen i norrköping med den extrema tropiska hettan då vi såg oskar linnros, moneybrother. och sist när jag, anton och linn åkte på Way Out West. HÅKAN med stora bokstäver! har vi inte haft en bra sommar!

tomas di leva 
hoffmaestro 
a day to remember
the kooks
robyn
kent
billy talent
lily allen
the hives
the ark
sugarplum fairy
johnossi
mando diao
john fogerty
jay Z
littlemarbles
oskar linnros
moneybrother
stefan sundström
miss li
kristian anttila*2
wu tang clan
soundtrack of our lives
M.I.A
den svenska björnstammen*2
håkan hellström
lykke li
la roux




Kommentarer
Postat av: linnpinn

tack för sommaren min fina :') blir helt varm & glad i kroppen när jag tänker tillbaka på hur himla kul vi har haft det! tacktacktack, loveyou ♥

2010-09-03 @ 12:07:14
URL: http://linnlouie.blogg.se/
Postat av: Tove

åh kan vi inte göra om sommaren??

2010-09-03 @ 15:30:50
Postat av: karro

jaa, har vi inte haft en bra sommar tjejer!

2010-09-04 @ 11:54:21
Postat av: Sabina

Helt amazing! Fina stunder det där! :}

2010-09-04 @ 15:18:08
URL: http://caramelcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0