fortfarande bra


fick mitt iphonepaket på posten idag. nu är snart allt som det ska igen. förutom att min kontaktlista är från noll men det ska väll gå. känns som en helt ny värld öppnas. iphonevärlden. jag har hört att den är bra?

ikväll har julias och mina feta tvättpåsar gått på varv i tvättmaskinerna i timmar. över en månads tvätt typ. istället för påsar så hänger det nu rena kläder överallt i lägenheten. en liten sten har nu lättat. sen har vi fått värme igen så nu behöver vi inte frysa mer och springa omkring med filtar och tröjor. plus att igår fixade m våra tasiga lampor så nu kan vi också se igen.

imorgon åker jag till norköping och toppar kvällen med johnossi tillsammans med tove, anton och arvid! o så hugo på det va.

och så kanske det bästa till sist ikväll, att få träffa håkan och få hans nya skiva signerad. nu fattas det bara att min hosta ska förvinna. jag har fått medicin av julia som smakar jobbigt. om det är jobbigt så kanske det funkar också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0