Sånt som bara händer i drömmar... eller?


Jag hade en sån bra dröm...

Arvid och jag satt på tåget på väg till Norrköping. Solen lyste och träden skimrade utanför fönstret. Vi satt och log och lyssnade på Håkan. Allt kändes bara så bra. I Norrköping gick vi till Tove och blev bjudna på mat. Anton var också där. Klockan åtta gick vi till flygeln och såg på världens bästa Johnossi. Efter konserten fortsatte vi till Hugo. Under kvällen kommer A springande till mig -Karro kom, John är här! Vi går ut och på uteserveringen står ena halvan av Johnossi. Arvid knuffar på mig. Du måste gå fram Karro! Jag går fram och vi börjar prata och allt känns lite för bra för att vara sant. Senare på kvällen är jag igen vid baren med John och en ytterligare John och dricker ännu mer öl och drinkar, John visar sina bästa partytricks, Markus Krunegård börjar spelas och där står jag och John och dansar till Markus, ja hela kvällen var bara så himla bra. Klockan blir mer än tre och folket börjar sina. Jag och NrkpsJohn (många John) blir bjudna på efterfest till Johns hotell. Vi och några stycken drar dit. Efterfest ett tag, sen blev alla trötta och ville sova så vi sa kram och hejdå.

Nae men vänta... det var ju ingen dröm?!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är fortfarande bitter... men glad för din skull såklart. :) //T

2010-10-18 @ 23:06:01
Postat av: karolina

tack du:) men du då, coolt med killen som trodde ni var ihop haha

2010-10-19 @ 19:57:59
Postat av: toveee

något att ha med i cv:t, eller...? ;)

2010-10-19 @ 20:04:59
Postat av: karolina

haha jaa, något att spinna vidare på ;)

2010-10-19 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0