hometown glory


kalla dagar från och till jobbet nu. jag vill ha nån sån där jättevarm canada goose/peak/fjällräven jacka med fejkpälsluva som det typ räcker med en t-shirt under utan att frysa. en mörkblå skulle vara fint.

tack för alla vänner som kom och var här i lördags. anton tove linn daniel och celina! ni lyste upp helgen.

efter en sån bra helg var det väll dags igen. nu har jag fått öroninflammation och en spräckt trumhinna på ena örat. ajaj. låter jätteont och ja sant. hemsk värk och känslan som ett lock för örat. med dålig hörsel. ipren och nässpray gör smärtan mindre. jag som vill åka till norrköping på fredag.

två till från berns.

Kommentarer
Postat av: Danni

Vad du råkar ut för saker! Jag har en födelsedags present som värmer och den har en sak som värmer, haha! :)

2010-12-03 @ 14:31:56
URL: http://kramapaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0