här är jag, min bästa bild, ur min bästa vinkel


hej onsdag redan! torsdag näst intill. känns redan som helgen står framför fötterna. mathias kom idag, redo för håkanhelgen. och ikväll dök joel upp på besök när jag och julia satt i soffan. lite mandariner och vin kändes rätt. hejdå

Kings Of Leon - Pyro
Daniel Adams Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
Daniel Adams Ray - Voyeuren
Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i
Håkan Hellström - Det dom aldrig nämner
Regina Spektor - Samson
Kristian Anttila - Magdalena


Kommentarer
Postat av: d

snart karris, snart är det håkan!

2010-11-11 @ 11:41:01
Postat av: Anonym

vi köar snart va:)

2010-11-11 @ 23:19:43
URL: http://karolinacnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0