juni imorgon


mår bra nu så idag var jag tillbaka på jobbet igen. tror det var julias pannkakor där i fredags som som gjorde susen. eller kanske godiset. lite socker och allt är bra igen! hur som helst har jag kört på sparlåga hela helgen för att må så bra som möjligt idag och inför hela veckan. tråkig men rätt bra helg ändå. löningen kom förra veckan så jag åkte till stan i lördags och hittade och hittade och hittade. gäller ju att passa på när man har flyt och hittar menar jag. shortdressar. linnen. shorts. adidads byxor och en luvtröja. hela kittet. mysigt och bra. och sen ännu mer. sen igår så var jag förbi mega loppisen på hornstull och fyndade där med. yes men.. ja imorgon som sagt drar vi på läger. tillbaka på fredag igen. j skippade att ta med datorn så ingen internet på fyra dagar. "jag ser det som ett test". a är också borta och iväg fast fortfarande på hemmaplan här i stockholm. på maxskola. imorgon är det juni med. sommarmånad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0