dag 121 i stora staden


det är sol varje dag nu och vårkänslorna kommer mer och mer. jag gillart. speciellt när solen lyser in genom fönstret på mornarna. det gör det liksom lite enklare att inte vilja dra täcket över huvudet och snooza vidare. pengarna har rykt mycket på sistone. vårnytt i garderoben. sen igår bokade arvid och jag en londonresa till frank. men man måste ju leva lite. någon bra sa att jag var värd det där och vi är ju bara nitton nu som en vis sambo brukar säga. fast biljetterna hamnade ändå under femhundringen så det va ju ändå inget. arvid jobbar dag igen så nu passerar vi inte bara varandra längre. vi har saknat den tredje.

min spegel lyser med fint och kompisar som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0