det man inte har


ikväll har jag varit på en två timmars biodate med min julia. det pirrade i hela kroppen. he he. nu sitter jag här och stryker på ett andra lager av lila nagellack på mina små naglar. ett litet plus nu när jag inte jobbar på max längre.

fre lör sön har gått och dom har varit massa bra. mest för att lillebror har varit här och förgyllt dagarna. idag har vi fått upp bokhyllan och stereon in the living room. känslan är på g. sen har jag täkt mina väggar med lite mer fotografier. måste ha mer tavlor.

till nått helt annat. en kul grej. vår kompis jonas är en utav fyra andra som ska vara med i en tävling imorgon. morgonrocks OS i tv-tittande. tävlingen går ut på att titta på OS och hålla sig vaken längst helt enkelt. en typisk jonas grej att anmäla sig till haha. iallafall, var tredje timme ges möjlighet till 8 minuters rast. allt filmas och sänds på nätet och även i radio. go jonas!




Kommentarer
Postat av: a

håret*

:)

2010-02-15 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0