And I never was smart with love

Munken in the park-  10

nu mår jag bra! har inte annat än jobbat, kommit hem och vilat för att bli frisk förra veckan. klippt mig med! sist var i februari. det hon tipsade mig om var att jag helst inte skulle platta, locka, hårspraya, tupera eller kamma i torrt tillstånd. alltså ej röra i mina öron. hade en jättebra helg. lördagskvällen främst tror jag. danni var här hos oss. norrköpings nico och linköpings klas också. eller dungenkillarna. vi spelade ett spel som ingen vann på, lyssnade på mycket the hives och robyn i julias rum! hamnade på på stampen där vi dansade och hoppade till ett grymt USAband. tror nästan vi gladast och lyckligast där i massan. o så strand med! slutade sent med åtta stycken vänner spridda i vår lägenhet. sen igår var vi på bio, jag julia och danni. jag kommer fram till killen vid kassan och säger att jag vill ha tre biljetter till svinalängorna. killen tittar på mig och säger: okej, jag måste bara fråga hur gamla ni är? jag blir lite ställd och säger jaha okej, vadå då? och så säger killen. ja filmen är från femton år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0