WOWWOWWOW

minst sagt WOW vilken helg vi hade i göteborg • wu tang clan först där i fredags. stämning med en dansande och lycklig martin. o så anders wedin plötsligt mitt i allt. anton och jag kände närheten. så nära (med betoning på så) haha • solterassen var ju speciellt för linn. hon drack öl och det smakade ju gott?! • M.I.A spelningen • mitt första langosmöte. jag visste inte vad det var men varje tugga jag tog var svår och kämpig. efter typ en evighets kämpande och jag bara fått i mig halva inser anton och jag att det inte bara är langosen jag har ätit utan också papperstallriken. typ en halv papperstallrik. en tugga visst, två ja men en halv (!!) • sol och frukost på balkongen nästa morgon. o snart kom en peppad annaramone. mysigt, trevligt var väll rätta orden ♥ håkans spelning. jag vet inte vad som kan toppa. vill skriva något bra och rättvist ord här men en lyckligare håkan har jag nog aldrig sett, och inte heller varit med om en lyckligare publik • la roux var det sista vi såg. och en perfekt avslutning. bulletproof gick ju inte att motstå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0