det talas om tvekan och jag dränker den i tid


lägenheten i solna. vi fick den! tummen upp. den första februari flyttar vi in. nu kommer vi kunna ha våra egna grejer och våra egna rum. inget större fel på så vi har nu, det funkar bra. julia trivs i sitt hörn och a och jag har vant oss med känslan i sovrummet. sängen är till och med skön numera.

arvid, jag och massa andra har suttit och gjort prov på jobbet hela morgonen. vi klarade det. vi är nu traineé:s som det heter. a kanske till och med assistent. vet inte.

a har precis åkt igen för att jobba natt. ja sitter och väntar på att julia ska dyka upp. det är jobbigt tyst här i lägenheten så jag spelar hög musik. ikväll vill jag äta toast och fruktsallad. haft sug och längtat hela dagen. hoppas på att j är på hon med.

det har varit killar här hela dagen och fixat med avloppet. fixat stoppet och satt in ett helt nytt avlopp. gubben på andra våningen hade visst fått överfyllt med vatten i diskhon och fått vatten på sin 30 000 kronors persiska matta när dom höll på att pumpa i huset. surt. men vem har en trettiotusen kronors matta i köket om man är rädd om den?!
iallafall nu kan vi diska som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0