på radio och tv vi vill också va med


igår var jag och mina sambos på bio och såg new moon. julia gillar inte ens twilight. edward glittrar lixom för mycket. men hon satt kvar trots att de första som händer är att vi får se en glittrig edward. jag hade inga förväntningar på tvåan så jag blev inte heller besviken. den var bra! alla som gillade ettan lär gilla den här med.

idag har jag haft hela dagen för mig själv. a och j har jobbat så jag har varit ensam hemma hela dagen. har legat och läst en bok som jag började på igår och inte kan släppa. den är bra skriven. har också varit vid slussen och gått på götgatan och sen vart förbi beyond retro. köpte den här röda tröjan för 169 pix. och så bild nr 2 rn bild bara till dig fanny. jackan jag köpte förra veckan, den jag prata om. också från beyond. nu kom julia hem. jag blir alltid lika rädd när jag hör hur det det låter vid dörren. imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen. men jag börjar inte förrän fyra så inget upp 05.30 här inte. tre jobba-natt-dagar väntar. längtar tills på tordag då frank kommer hit. o sen på fredag kommer linn*2 och sara. så på lördag blir det fest på bergengatan!




Kommentarer
Postat av: fanny

åh jag blir lite rörd :) den ser jättefin ut älsklingsvän!

2009-12-01 @ 22:35:19
URL: http://faannny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0